Achterbio: de nieuwe biologische reclamecampagne

Achterbio: de nieuwe biologische campagne

Of je nu boer, verwerker, handelaar, kok, of consument bent, één ding hebben we gemeen: samen staan we achter biologisch. Om dit te laten zien heeft Bionext een campagne ontwikkeld om het biologisch keurmerk meer zichtbaarheid te geven.

Of je nu boer, verwerker, handelaar, kok, of consument bent, één ding hebben we gemeen: samen staan we achter biologisch. Om dit te laten zien heeft Bionext een campagne ontwikkeld om het biologisch keurmerk meer zichtbaarheid te geven. Zo willen we laten zien dat de hele keten achter een product echt biologisch is. En dat het voldoet aan Europese normen, die streng gecontroleerd worden. Zo zorgen we er samen voor, dat steeds meer consumenten met een goed gevoel achter biologisch gaan staan.

De campagne
Idee achter de campagne is te zorgen dat het een ‘grote beweging’ wordt. Daarom lanceren we een brede campagne met bekende en onbekende Nederlanders, die bewust zijn van wat ze eten. Allemaal met hun eigen redenen. De ene is sportief, de ander een foody. Beroemd, dierenvriend of maatschappelijk betrokken. Dat telt enorm op, in alle mogelijke media: Facebook, Instagram, Twitter, radio of in PR. Het officiële bio-keurmerk als herkenning en erkenning speelt daarbij de hoofdrol. Met deze krachtige en eenduidige boodschap wint het keurmerk aan bekendheid.

Doe mee!
Wil jij ook laten zien dat je achter biologisch staat? Download dan hier de materialen voor social media, ga zelf (of samen met je vrienden, oma, hond, of fanbase) op de foto met het bord ‘ook ik sta achter biologisch’, deel het met je hele netwerk en bouw mee aan de beweging achter biologisch! #achterbio


Onze video's